ThaLuke (oregistrerad) Postat 30 september 2014 Postat 30 september 2014 Tänkte kolla vad ni tror man skulle kunna få för en Laney tf700 topp + låda (120W)? Och vad man kan tänkas få min en Epiphone Les Paul. Båda är i bra skick. ____________
Die Hard (oregistrerad) Postat 30 september 2014 Postat 30 september 2014 Du får väl beskriva vilken epiphone det är frågan om då det finns massor av modeller och prisklasser. Köpte du den ny? Vad gav du? Annars är det meningslöst fråga utan all information. Det är som om någon skulle lägga upp en bild på en ibanez utan någon mera information.
ThaLuke (oregistrerad) Postat 30 september 2014 Postat 30 september 2014 (redigerat) Du får väl beskriva vilken epiphone det är frågan om då det finns massor av modeller och prisklasser. Köpte du den ny? Vad gav du? Annars är det meningslöst fråga utan all information. Det är som om någon skulle lägga upp en bild på en ibanez utan någon mera information. Köpte gitarren för 3000:- av en klasskompis typ 15 år sedan. Mer om gitarren: Serial Number: U98110924 Unsung Plant, Korea November 1998 Production Number: 0924 Jag har kollat runt lite men hittar inte någon modell som ser ut som den jag har. Den har guldplätering på stämskruvar och pickups. Redigerat 30 september 2014 av ThaLuke
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.