Jump to content
Annons

Recommended Posts

ronnyrydgren (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej jag Àr en kille pÄ 26 Är och söker nÄgon som

tycker det Àr kul att producera House eller vill.

jag bor i halmstad och ser frÀmst att du bor i halland.

Kul att kunna trÀffas och lira ihop.

Jag arbetar i FL studio. Är under lĂ€rande av allt man kan tĂ€nka sig inom production.

SÄ jag söker nÄgon som redan kan eller Àr intresserad av att lÀra sig.

Genre Àr House.

Eq, compressor, sidechain, fl studio mm ser jag att du helst ska förstÄ grunder i.

Jag vill absolut att du ska hitta i fl studio helst. Om du inte Àr kunnig i nÄgot sÄ mÄste

du gilla lÀra dig för jag gÄr snabbt fram just nu. Inget jag har gjort jag vill ladda upp hÀr.

Jag studerar massor just nu med musiken pĂ„ egenhand. Största kravet Ă€r att du vill göra house 😉

Jag Ă€lskar verkligen att lĂ€ra mig allt om manipulera ljud och förstĂ„ de senaste 🙂 Hoppas du Ă€r den

som kĂ€nner samma. Skriv till mig dĂ„ 😄

Redigerat av ronnyrydgren
Annons
Postat

Tjenare! Jag Àr inte bosatt i Halland, BohuslÀn Àr stÀllet jag bor, men jag anvÀnder FL studio 11. Vi kan bolla flp's via skype kanske? Gillar house men gör Àven techno, nu disco, dubstep, DnB och nÄgra försök pÄ Complextro. Har inte slÀppt nÄgot Ànnu, tenderar att inte slutföra utan hoppa vidare till nya projekt. Har varit en del i min lÀroprocess. Skulle vara sjukt nice med ett samarbete nu nÀr jag kÀnner att jag behÀrskar FL studio.

Min skype simelibjo

Hoppas vi hörs. 🙂

Postat

Tjenare! Jag Àr inte bosatt i Halland, BohuslÀn Àr stÀllet jag bor, men jag anvÀnder FL studio 11. Vi kan bolla flp's via skype kanske? Gillar house men gör Àven techno, nu disco, dubstep, DnB och nÄgra försök pÄ Complextro. Har inte slÀppt nÄgot Ànnu, tenderar att inte slutföra utan hoppa vidare till nya projekt. Har varit en del i min lÀroprocess. Skulle vara sjukt nice med ett samarbete nu nÀr jag kÀnner att jag behÀrskar FL studio.

Min skype simelibjo

Hoppas vi hörs. 🙂

Jag vill helst pröva med nĂ„gon som bor nĂ€ra. SĂ„ dyker det upp nĂ„gon lĂ€r jag kanske shifta. Men visst kan köra lite 😉

Postat (redigerat)

yes =)

passa pĂ„ skriv till min mail edm-production@hotmail.se ocksĂ„ sĂ„ vi kan hĂ„lla lĂ€ttare kontakt Ă€n bara nĂ€r vi Ă€r inne samtidigt 🙂

Redigerat av ronnyrydgren

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.