ronnyrydgren (oregistrerad) Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 (redigerat) Hej jag Ă€r en kille pĂ„ 26 Ă„r och söker nĂ„gon som tycker det Ă€r kul att producera House eller vill. jag bor i halmstad och ser frĂ€mst att du bor i halland. Kul att kunna trĂ€ffas och lira ihop. Jag arbetar i FL studio. Ăr under lĂ€rande av allt man kan tĂ€nka sig inom production. SĂ„ jag söker nĂ„gon som redan kan eller Ă€r intresserad av att lĂ€ra sig. Genre Ă€r House. Eq, compressor, sidechain, fl studio mm ser jag att du helst ska förstĂ„ grunder i. Jag vill absolut att du ska hitta i fl studio helst. Om du inte Ă€r kunnig i nĂ„got sĂ„ mĂ„ste du gilla lĂ€ra dig för jag gĂ„r snabbt fram just nu. Inget jag har gjort jag vill ladda upp hĂ€r. Jag studerar massor just nu med musiken pĂ„ egenhand. Största kravet Ă€r att du vill göra house đ Jag Ă€lskar verkligen att lĂ€ra mig allt om manipulera ljud och förstĂ„ de senaste đ Hoppas du Ă€r den som kĂ€nner samma. Skriv till mig dĂ„ đ Redigerat 22 november 2013 av ronnyrydgren
Melittin Postat 27 november 2013 Postat 27 november 2013 Tjenare! Jag Ă€r inte bosatt i Halland, BohuslĂ€n Ă€r stĂ€llet jag bor, men jag anvĂ€nder FL studio 11. Vi kan bolla flp's via skype kanske? Gillar house men gör Ă€ven techno, nu disco, dubstep, DnB och nĂ„gra försök pĂ„ Complextro. Har inte slĂ€ppt nĂ„got Ă€nnu, tenderar att inte slutföra utan hoppa vidare till nya projekt. Har varit en del i min lĂ€roprocess. Skulle vara sjukt nice med ett samarbete nu nĂ€r jag kĂ€nner att jag behĂ€rskar FL studio. Min skype simelibjo Hoppas vi hörs. đ
ronnyrydgren (oregistrerad) Postat 27 november 2013 Postat 27 november 2013 Tjenare! Jag Ă€r inte bosatt i Halland, BohuslĂ€n Ă€r stĂ€llet jag bor, men jag anvĂ€nder FL studio 11. Vi kan bolla flp's via skype kanske? Gillar house men gör Ă€ven techno, nu disco, dubstep, DnB och nĂ„gra försök pĂ„ Complextro. Har inte slĂ€ppt nĂ„got Ă€nnu, tenderar att inte slutföra utan hoppa vidare till nya projekt. Har varit en del i min lĂ€roprocess. Skulle vara sjukt nice med ett samarbete nu nĂ€r jag kĂ€nner att jag behĂ€rskar FL studio. Min skype simelibjo Hoppas vi hörs. đ Jag vill helst pröva med nĂ„gon som bor nĂ€ra. SĂ„ dyker det upp nĂ„gon lĂ€r jag kanske shifta. Men visst kan köra lite đ
ronnyrydgren (oregistrerad) Postat 28 november 2013 Postat 28 november 2013 (redigerat) yes =) passa pĂ„ skriv till min mail edm-production@hotmail.se ocksĂ„ sĂ„ vi kan hĂ„lla lĂ€ttare kontakt Ă€n bara nĂ€r vi Ă€r inne samtidigt đ Redigerat 28 november 2013 av ronnyrydgren
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.