Jump to content
Annons

Sammarbete Fl studio, halland, house music!


ronnyrydgren (oregistrerad)

Recommended Posts

ronnyrydgren (oregistrerad)

Hej jag är en kille på 26 år och söker någon som

tycker det är kul att producera House eller vill.

jag bor i halmstad och ser främst att du bor i halland.

Kul att kunna träffas och lira ihop.

Jag arbetar i FL studio. Är under lärande av allt man kan tänka sig inom production.

Så jag söker någon som redan kan eller är intresserad av att lära sig.

Genre är House.

Eq, compressor, sidechain, fl studio mm ser jag att du helst ska förstå grunder i.

Jag vill absolut att du ska hitta i fl studio helst. Om du inte är kunnig i något så måste

du gilla lära dig för jag går snabbt fram just nu. Inget jag har gjort jag vill ladda upp här.

Jag studerar massor just nu med musiken på egenhand. Största kravet är att du vill göra house 😉

Jag älskar verkligen att lära mig allt om manipulera ljud och förstå de senaste 🙂 Hoppas du är den

som känner samma. Skriv till mig då 😄

Redigerat av ronnyrydgren
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tjenare! Jag är inte bosatt i Halland, Bohuslän är stället jag bor, men jag använder FL studio 11. Vi kan bolla flp's via skype kanske? Gillar house men gör även techno, nu disco, dubstep, DnB och några försök på Complextro. Har inte släppt något ännu, tenderar att inte slutföra utan hoppa vidare till nya projekt. Har varit en del i min läroprocess. Skulle vara sjukt nice med ett samarbete nu när jag känner att jag behärskar FL studio.

Min skype simelibjo

Hoppas vi hörs. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

ronnyrydgren (oregistrerad)