Jump to content
Annons

Sångerska i Sthlm sökes för kommersiellt pop-dans projekt


Dreamtones

Recommended Posts

Hej

Vi har en färdig pop-danslåt (ungefär Lady Gaga möter Da Buzz). Verkligen alla som lyssnat på den tycker den är bra och dom förlag jag spelat upp den för är intresserade. Låten var tänkt som demo för annan artist först, men dom tyckte våran demosångerska var bra nog för att låten kunde släppas som den var. Dessvärre hoppade hon av pga en anledning jag inte kan berätta, vilket innebär att vi nu behöver en ny sångerska.

Vi håller till i Stockholm, och om det här verkar vara något för dig så kan vi diskutera vidare via PM här. Vill helst vara anonym på forumet.

Ha det bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 4 veckor senare...

Hej!

Jag är antagligen för sent ute men det skadar inte att försöka.

Hursomhelst är jag en sångerska som bor i Stockholm. För närvarande sjunger jag på bröllop, dop och begravningar men också lite smågig tillsammans med vänner. Ert projekt låter naturligtvis mycket intressant eftersom jag nu skriver till dig.

Maila mig gärna på kicki.ohman@yahoo.com så kan jag berätta mer.

Mvh

Kicki

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Star (oregistrerad)
Hej

Vi har en färdig pop-danslåt (ungefär Lady Gaga möter Da Buzz). Verkligen alla som lyssnat på den tycker den är bra och dom förlag jag spelat upp den för är intresserade. Låten var tänkt som demo för annan artist först, men dom tyckte våran demosångerska var bra nog för att låten kunde släppas som den var. Dessvärre hoppade hon av pga en anledning jag inte kan berätta, vilket innebär att vi nu behöver en ny sångerska.

Vi håller till i Stockholm, och om det här verkar vara något för dig så kan vi diskutera vidare via PM här. Vill helst vara anonym på forumet.

Ha det bra!

hej!

Vi är en euro/popgrupp som söker låtar, vi är dock en kille och en tjej...

kan man få höra låten?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 10 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...