Valdez Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Fick den hĂ€r lĂ€nken av en kompis som sysslar med 3d, vilket jag oxĂ„ har som hobby... đ musik och animation Ă€r ju en kul grej att kombinera... och sĂ„ hĂ€r kan det se ut.... http://www.animusic.com/dvd-info-clips-1.html Kanske det kan komma till nytta för nĂ„gon iaf.... đł
Gogg Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 mm... Jag har ocksÄ hÄllt pÄ med 3d, men slutade pga nÄgon anledning. 3ds max hade jag.
Valdez Postat 9 september 2005 TrĂ„dstartare Postat 9 september 2005 Ja att bygga modellerna Ă€r tidskrĂ€vande men roligt, sĂ„ Ă€ven musikskapandet, och musik behövs för att ha nĂ„got att animera... đ Framförallt sĂ„ kanske det kan intressera nĂ„gon, med tanke pĂ„ hur mycket musiker det finns hĂ€r! Under menyn Company->work with us.... finns det ju lite att lĂ€sa ang jobb! Inledningsvis ser det ut sĂ„ hĂ€r.... Animusic is always interested in hearing from talented, motivated people. We operate as a virtual company, and can work with people remotely who have an interest in working on a part-time or per-project basis. You can be anywhere in the world.... resten fĂ„r man lĂ€sa sjĂ€lv...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.