Morganfield Postat 15 mars 2013 Postat 15 mars 2013 Någon som provat cubase ic pro? Jag har suttit ett par dagar och försökt att få det att fungera... Har datorn i studion och har där inte någon internetanslutning. Därför har jag, för att få Cubase ic att fungera, varit tvungen att köpa 2 saker. Först en "Wireless USB adapter" och sedan en router. Skaffade sedan IC pro och inget fungerade längre... Installerade Win 7 (hade tidigare XP) inget hände. Av en slump hade jag stängt av min router (för att koppla upp min telefon direkt till datorn via adaptern) Fungerar numer perfekt :-) Jag har kollat på alla forum som finns tror jag, och gjort allt som beskrivits, men inte hittat denna lösning. "Cubase IC" - MED router och "IC Pro" utan. Hoppas det hjälper någon.
Lundin Postat 16 mars 2013 Postat 16 mars 2013 Bra där. Lade till lite text i titeln så man förstår vad tråden gäller utan att öppna och läsa 🙂
Morganfield Postat 16 mars 2013 Trådstartare Postat 16 mars 2013 Ah! Tack. Huserar inte här så ofta så jag är inte riktigt hemma på detta... Bättring utlovas ;-)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.