Jump to content
Annons

Problem med SP2 och SX3?


herwhisper

Recommended Posts

Funderar skarp på att leta bland alla dammråttor och hopknycklade papperslappar i min alldeles för tunna plånbok efter lite pengar och uppgradera mitt SX2!

Men så har jag läst någonstans att SX3 inte är bästa kompis med servicepack 2. Är det någon som har någon erfarenhet av detta, eller är det bara bullshit?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Annons

Jag köpte SL3 för tre veckor sedan och jag kör SP2 och jag har inga problem. Skulle inte tro att det är några problem med SX3 heller, det är ju samma grundprogram.

Men som vanligt så kan det bli problem ändå om man har otur. Datorer är känsliga leksaker har man ju fått lära sig efter en del sura BSOD... (>.<) usch

Redigerat av quad
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kör både SX 3 och SP2 utan problem.. så gräv ett hål och investera.. tänk bara på att systemrekommendationen är ungefär dubbelt mot SX 2..

min någorlunda potenta SX2-maskin förvandlades till en gammal knarrig SX 3-pensionär i en handvändning.. 😉

Redigerat av demoniqus
Link to comment
Dela på andra sajter

bluelight (oregistrerad)

Finns ingen större anledning att uppgradera till SX 3 om man inte absolut måste ändra pitch på audio i realtid.Vänta tills dom har en uppgradering med nån substans.SX 3 är inte en sån uppgradering.

M

Redigerat av bluelight
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...