Jump to content
Annons

Datorn spottar ut JamPack-skivorna...


Heisenburg (oregistrerad)

Recommended Posts

Heisenburg (oregistrerad)

Håller på att installera Logic Studio 9 och allt går fint fram till jag ska fortsätta med Jam Pack-skivorna. Har kollat att det inte är nåt fel på dom, men skivsymbolen poppar upp snabbt men åker lika fort ut....

Jag har kopierat Jam Pack 1 på 4 Gb till datorn -nu är frågan om jag kan använda mig av jam pack:en som numera är i HD.

Har Logic 8 Express sen tidigare -kan jag "sy" ihop allt eller MÅSTE jag förlja exakt ordning på installationen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har inte haft exakt samma problem som dig, men jag kunde inte installera samtliga skivor av Spectrasonics Trilian på min osx dator. Använde Alcohol på en windows dator och gjorde en .img som jag sedan öppnade i osx utan problem. Funkade prima!

men den fysiska skivan kunde alltså inte läsas som den var på just den datorn. Fick upp den, kunde börja installation och sedan dog den.

När du säger att du kopierat, menar du copy paste då?

Testa att göra en image på en annan dator om de inte funkar, så som Windows-programmet Alcohol 120% och kör så istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...