Jump to content
Annons

Ansluta Focusrite saffire 6 usb till Live Lite?


FiaDeadbeat

Recommended Posts

Nybörjare som man är.....

Sitter och försöker spela in i Live Lite men förstår inte riktigt hur jag ska ta mig till.... Lyckas höra ljudet jag säger i mikrofonen, men förstår inte om det är datorns mikrofon jag får ljud igenom eller studiomikrofonen.

Jag tror att det är datorns mikrofon eftersom när jag kopplar bort focusrite-grejen blir det ingen skillnad.

Jag vet inte om det är på grund av detta som mitt andra problem uppstått, nämligen det som jag spelat in går inte att lyssna på...

hjälp?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Annons

Nybörjare som man är.....

Sitter och försöker spela in i Live Lite men förstår inte riktigt hur jag ska ta mig till.... Lyckas höra ljudet jag säger i mikrofonen, men förstår inte om det är datorns mikrofon jag får ljud igenom eller studiomikrofonen.

Jag tror att det är datorns mikrofon eftersom när jag kopplar bort focusrite-grejen blir det ingen skillnad.

Jag vet inte om det är på grund av detta som mitt andra problem uppstått, nämligen det som jag spelat in går inte att lyssna på...

hjälp?

Har du konsulterat Live Lite- och Saffire-manualerna?

Om inte så kanske det här ett ypperligt tillfälle att göra det nu.

Vänligen,

CHAE

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...