Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag undrar hur det funkar med sånna där samplingsbibliotek man kan köpa. Jag har hört att Black Grand och White grand ska vara de bästa men de är för dyra för mig och jag har bara 512 mb minne i min dator vilket tydligen inte räcker. Om jag har ett midiklaviatur, kan jag få hyffsat pianoljud om jag använder mig av "nordic upright piano"?http://www.store.precisionsound.net/nordicinfo.php

Jag gillar inte riktigt deras hemsida, jag hittar ingenting om hur det funkar rent tekniskt. Klarar min dator av det (AMD 2400+ XP, 512 mg)? Måste jag ha något annat program för att kunna köra det?

Annons
Postat (redigerat)

Hej!

Black Grand samt White Grand är snarare det bästa... Svenska piano-samplingarna man kan köpa men det finns en uppsjö av andra

som också är mkt bra! (men inte är Svenska 😕)

Mvh A*

Redigerat av A*udiomaniker
Postat (redigerat)

jag har sökt lite på internet efter priser på programen Halion, Giga och Kontakt. De verkar kosta runt 3000 kr, i sånna fall är det uteslutet. Tack för hjälpen iaf.

Redigerat av trocadero

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.