Mathias Holm Faihido Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 (redigerat) Kunde inte hitta någon tråd om erbjudandet på Renoise 2.7. Märkligt att ingen uppmärksammat detta! Iallafall, just nu, "for a limited time only" erbjuder de Renoise till rabatterat pris, 30% "off price", till en total kostnad om 40 euro; Detta inkl ett samplings-pack. Tänkte det kunde vara roligt för alla gamla trackare, eller för dem som velat prova på Renoise men tyckt det kanske vart en aning dyrt (vad vet jag). Mer info hittar ni på officiella sidan, http://www.renoise.com Redigerat 14 mars 2011 av Mathias Holm Faihido
simonwellander Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 Älskar Renoise! 😄 Det enda programmet jag är fast vid när det gäller musikproduktion 🙂
Mathias Holm Faihido Postat 23 mars 2011 Trådstartare Postat 23 mars 2011 Älskar Renoise! 😄 Det enda programmet jag är fast vid när det gäller musikproduktion 🙂 Renoise är grymt bra 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.