Monie Postat 22 februari 2011 Postat 22 februari 2011 (redigerat) Fick hem mitt Nexus 2 idag, har installerat allt och följt manualen men förstĂ„r ingenting. För det första sĂ„ fĂ„r jag inte upp nĂ„got om Nexus 2 i VST Instruments i Cubase. Ăr inte vĂ€ldigt bra pĂ„ detta, vart ska jag lĂ€gga "Nexus Content" mappen, manualen sĂ€ger vart som helst pĂ„ hĂ„rddisken men det verkar inte funka. AnvĂ€nder OSX Edit: Det ligger en fil kallad "Nexus VST" i Macintosh HD/Bibliotek/Audio/Plug-Ins/VST Men förstĂ„r fortfarande inte hur jag fĂ„r in det i Cubase Redigerat 22 februari 2011 av Monie
Vitruvius Postat 22 februari 2011 Postat 22 februari 2011 Testa att lÀgga den i Components-mappen som du hittar via : AnvÀndare > "DittNamn" (Ej MacHD) > Bibliotek > Audio > Plug-Ins > Components. Funkar för mig. Annars testa att lÀgg den i VST i samma mapp.
Monie Postat 22 februari 2011 TrÄdstartare Postat 22 februari 2011 Har testat bÄde men inget löser det ..
Vitruvius Postat 22 februari 2011 Postat 22 februari 2011 AlltsÄ inte biblioteket under Macintosh HD Bilbliotek utan det andra.. Finns under platser i finder, borde stÄ ditt datornamn. Men du kanske har testat det ocksÄ.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.