Mr163 Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Hej, äntligen tack gode gud har jag tillslut kunnat installera Fireboxen på min dator. Men problemet är att när ja har stängt av datorn och öppnar datorn igen på morgonen så får ja ingen ljud ut från fireboxen. Men om jag tar bort Firewire kabeln, startar om datorn och pluggar in kabeln när datan har startat så kommer det ljud. Det är så himla jobbigt att ta bort kabeln, starta om och koppla in igen. Vad kan det här bero på? Vad ska jag göra? Skulle vara jätte tacksam om ni kunde hjälpa mig så snabbt som möjligt /Isak
Churel Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Jag har exakt samma problem när jag startar om min dator. För mig räcker det dock att dra ur firewirekabeln ur kortet och stoppa i den igen så fungerar det. Jag har dock ett annat Firewire-ljudkort...Yamaha GO46. Jag har dessutom en Guitarport installerad och så det integrerade ljudkortet i datorn. GO46 an är inställt som standardenhet, kör allt ljud genom det. Kan tillägga att jag kör XP också. Det har fungerat tidigare. Någon som har någon idé vad som spökar?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.