Jump to content
Annons

SmartHans

Recommended Posts

Hej!

Har problem med att ta bort en AU. AUn jag talar om är Akoustik Piano och jag har den egentligen inte på datorn, men mitt logic fortsätter ändå leta efter den vid start. Rensade allt som hade med Akoustik Piano att göra från datorn, men det verkade inte räcka (laddade ner den förut). Går in i AU manager men knappen "disable failed Audio Units" verkar inte göra det jag söker. Hur får man Logic att sluta scanna efter en speciell AU?

Mvh /smarthans

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej!

Har problem med att ta bort en AU. AUn jag talar om är Akoustik Piano och jag har den egentligen inte på datorn, men mitt logic fortsätter ändå leta efter den vid start. Rensade allt som hade med Akoustik Piano att göra från datorn, men det verkade inte räcka (laddade ner den förut). Går in i AU manager men knappen "disable failed Audio Units" verkar inte göra det jag söker. Hur får man Logic att sluta scanna efter en speciell AU?

Mvh /smarthans

Om du tar bort filen "Akoustik Piano.component" från <Macintosh HD>/Library/Application Support/Audio/Plug-ins/Components så slutar Logic scanna efter den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...