Jump to content
Annons

Bra trumbutik i Göteborg?


HokosPokos

Recommended Posts

Är så att jag ska åka till göteborg över helgen och undrar om någon har nå bra tips på trumbutiker i göteborg? Helst med cymbaler som knepiga att hitta i Stockholm. Typ istanbul...

Tack på förhand och gott nytt år!

(Var inte säker på om jag skulle lägga denna tråd i köpes, allmänt, trummor eller vad så jag hoppades på trummor. Finner en moderator en bättre plats för den så flytta den för all del 😛)

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Inte trummis själv, men Buller & Bång vid Svingeln borde vara given, dom sysslar nästan enbart med slagverk. I övrigt vet jag inte vilka som är bra på trummor iom att jag inte spelar själv, men det är kanske värt en sväng till samtliga de större musikbutikerna. Mug och Andreassons ligger väldigt nära varandra vid Kaserntorget/Grönsakstorget. Musikbörsen ligger vid stampen, kanske 5 min gångväg från Buller & Bång. Sist men inte minst Jam ligger lite längre bort, på första långgatan, mellan järntorget o masthuggstorget. Hur utbudet ser ut får nog nån som är bättre insatt kommentera.

/Andreas

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...