Jump to content
Annons

mini-XLR


thrinithan (oregistrerad)

Recommended Posts

thrinithan (oregistrerad)

Antingen beställer jag en färdig kabel direkt av AKG. Då kommer det kosta sisådär 250:-

Eller så beställer jag en mini-XLR kontakt av ELFA och betalar 101:- för kontakten, 75:- för frakt (det är ju löjligt ffs!) och sen 44:- moms på det. Slutpris 220:- 😄

Kan beställa en mini-XLR från Thomann också, landar då på ca 200:- på grund av deras flat-rate frakt (eventuellt kan jag ringa dit och kolla om dom kan skicka som brev istället)

Musikaffärerna här i Umeå hade varken färdig kabel (mini-XLR hona ---- mini tele) eller kontakt.

Några förslag? Har nån av er en kontakt eller kabel hemma som ni inte använder som jag kan köpa billigt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
thrinithan (oregistrerad)
Googla på mini xlr och ta sidor från sverige.

Tack ☺️

Ibland förbiser man sånadär saker som egentligen borde sitta i ryggmärgen vid det här laget. Hittade i alla fall en AKG mini-xlr hona för 90:- på Cyberphoto och jag slipper fraktkostnad eftersom jag hämtar ut den i butik här i Umeå. Jag visste inte ens att det fanns en Cyberphoto i Umeå förrän nu 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...