Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej på er!

Det är så här att jag hitta en kille i Lidköping som har en zoom G7 o sälja. saken är den att jag bor i trollhättan så han måste skicka den. så jag undrar hur stor risk finns det att han lurar mig om jag skickar pengarna i förskott. jag fick hans perunmummer + 4 sista sf, adress, namn och hans bank konto. hans mobil nummer går och hitta på eniro, vilket stämmer med hans namn.

så hur stror är chans att han lurar mig?

Tack samm för råd?

Annons
rankey (oregistrerad)
Postat

50%. Antingen drar han en fuling eller så gör han det inte. 😆

Det är svårt att komma med råd, kan man verkligen inte mötas så måste någon alltid ta en risk. Ifall han har nån bekant som åker förbi i närheten av dig så är det ett alternativ, men sannolikheten brukar vara liten att det sker och kan timas.

Postat

Varför inte bara använda Internetgirot som blocket själva tycker är bra.

har använt det 6 ggr....skickat 2ggr och tagit emot 4 ggr.

har funkat suveränt utan krångel alla ggr.

Testa det.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.