Linus Hedberg Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 Hej! Fram tills igÄr fungerade mitt Pro Tools LE 7.4 utmÀrkt pÄ datorn med windows vista. Idag funkar det inte alls och det enda jag fÄr Àr ett felmeddelande som sÀger: "Pro Tools Application har slutat att fungera. Ett problem gjorde att programmet slutade fungera korrekt. Programmet stÀngs och du kommer att meddelas om det finns nÄgon lösning pÄ problemet" Sen finns det en ruta med 'stÀng programmet' Vad Àr detta för nÄgot? Jag fÄr inte ens en felkod av nÄgot slag som hjÀlper mig lokalisera problemet, hur dÄligt fÄr ett OS vara. Till saken i alla fall sÄ det enda som har Àndrats med datorn Àr att min brorsa har Àndrat nÀtverksinstÀllningarna för att fixa internet och att sladden till Mboxen har blivit utdragen dÄ datorn startades om. Vad finns det att göra Ät detta?
Linus Hedberg Postat 25 augusti 2009 TrĂ„dstartare Postat 25 augusti 2009 Nu kan tillĂ€ggas att jag ominstallerat programmet och startat om datorn med samma felmeddelande. Kan nĂ„gon hjĂ€lpa mig? đ
maart (oregistrerad) Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 har du gjort alla CS-uppdateringar för PT? Windows update? kör du IE 8?
Linus Hedberg Postat 25 augusti 2009 TrÄdstartare Postat 25 augusti 2009 Googlade pÄ Pro tools cs update och fick fram: http://www.digidesign.com/index.cfm?navid=...rintview=N& rÀcker det med denna eller ska man ha andra uppdateringar med? Annars har jag inte uppdaterat nÄgonting. Jag har IE 8 & och det Àr möjligt att windows update har uppdaterat nÄgot i vista. Nu har ominstallerat det igen och denna gÄnger tagit bort allting och börjat om frÄn stratch med samma felmeddelande
maart (oregistrerad) Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 IE 8 Àr kÀnt för att krÄngla med PT. prova att "nergradera" till 7an
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.