Jump to content
Annons

Starta musik caffe i sthlm


ThomasJ

Recommended Posts

Har länge haft tanken att jag skall starta ett Caffe i sthlm. Typ som Svaj (www.svaj.com). Ett MusikCaffe helt enkelt som vänder sig till folk som lyssnar på Elektroniskt skapad musik. Visst, det kommer nog ta ett par år innan min lilla dröm blir värklig, men jag är villig att sata på det seriöst. Det kommer bli att lägga ner mycket tid och pengar i det hela, syftet kommer einte att vara att bli rik på det hela utan sätta musiken/Djn/proddaren i centrum, först bara servera lite fika till sjysst musik. Senare arangera fester osv. Skall kolla upp olika lokaler,inredning osv och sätta mig o göra en kalkyl på ungeför hur mycket pengar det rör sig om. Tänk dig: Ett nice ställer där man kan sitta och snacka o ta en fika till sjysst musik. Kanske ha ett bås där besökarna kan gå djkurser osv, man kan ha ett par datorer som står och andvänds för internet. Ett rum med kanske två datorer för musikproduktion. Problemet är att mina vänner inte är lika taggade på denna ide, så om det skall bli något så är det helt upp till mig:P Men som sagt jag är villig att satsa seriöst på det. Så, om något år så får ni komma förbi o ta en fika:D

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...