Jump to content
Annons

Liquid Mix 32 och Pro Tools HD 7.4


johabert

Recommended Posts

Jag får inte Liquid Mix 32 att funka i Pro Tools HD 7.4, inställningarna sparas inte, hårdvaran följer inte mjukvaran etc etc... Jag har endast version 1.2.7 av LM och kan tänka mig att det är problemet, men testade installera senaste versionen 2.3.16 och den fungerar inte överhuvudtaget i PT.

Är det nån som har erfarenhet av LM-version som funkar i PT HD 7.4?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det kan inte vara fel på hårdvaran, för den funkar bra i PT LE 7.3 i min Macbook.

Liquid Mix 1.5 funkar i mitt hd-system, men inställningarna sparas inte efter att jag stängt projekt. Senaste versionen 2.3.16 gör att det inte kommer nåt ljud ur spåret jag sätter LM-plugg på. Och hårdvaran börjar blinka och slutar funka så fort man öppnar en LM-plugg.

Testade öppna LiquidMix-plugg i Garage Band men får felmeddelandet: Failed to load Audio Unit, please contact the manufacturer for an updated version or further assistance.

(-10110)

Jag har uppdaterad OS till 10.5.4, trashat preferences, raderat och installerat Liquid Mix flera gånger utan resultat.

Vad kan vara fel?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...