Jump to content
Annons

peveay bandit 112 tillsammans med boss mt-2 ?


bonniekiller

Recommended Posts

hej! jag undrar om det är någon som vet om detta är en bra kombination? jag har en peavey bandit 112 som jag köpt men vill ha lite mer variation på metal soundet. gillar band som metallica, pantera o liknande och vill komma hyfsat nära deras sound.

är det en bra ide med en boss mt-2 om min budget ligger runt 1000 lappen?

tacksam för svar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
hej! jag undrar om det är någon som vet om detta är en bra kombination? jag har en peavey bandit 112 som jag köpt men vill ha lite mer variation på metal soundet. gillar band som metallica, pantera o liknande och vill komma hyfsat nära deras sound.

är det en bra ide med en boss mt-2 om min budget ligger runt 1000 lappen?

tacksam för svar!

Satsa mycket hellre på ML-2.an, mycket mer botten och ett förbannat mycket bättre och tyngre distljud än MT-2:an som jag tycker låter skit och brusar alldeles för mycket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen. Var och köpte en sådan boss ml-2 innan och det låter riktigt bra nu. Har dock en annan fråga.. vilka bra pedaler finns det för att få dom där ljusa effekterna som typ metallicas nothing else matters och one? Har googlat men inte hittat något som tilltalat mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...