Jump to content
Annons

Erikrice alla låtar


EkenMusiX

Recommended Posts

Annons

Erikrice låtar är det du själv eller det är väl inte olagligt snattade låtar hoppas jag...

Det är som i claes klättermus om någon kommer ihåg den. Ärligt köpta pepparkakor smakar sött och gott men stulna pepparkakor... Ja ja o s v hursom helst

Men ni går i samma skola och gör bägge bra musik. Ni måste väl gå i någon musikskola då eller? Hur går det med de svängiga basarna i din beatles låt pompe? Skulle vara kul att höra om det passade...

oz

Link to comment
Dela på andra sajter

Erikrice låtar är det du själv eller det är väl inte olagligt snattade låtar hoppas jag...

Det är som i claes klättermus om någon kommer ihåg den. Ärligt köpta pepparkakor smakar sött och gott men stulna pepparkakor... Ja ja o s v hursom helst

Men ni går i samma skola och gör bägge bra musik. Ni måste väl gå i någon musikskola då eller? Hur går det med de svängiga basarna i din beatles låt pompe? Skulle vara kul att höra om det passade...

oz

Jag kan garantera att Erik har gjort dessa sj, har hört dom flesta under årets gång, vettefan hur han får till det (han nailar mästerverk på kvällarna o skickar på msn ^^) Kom inte ihåg vilken värstingsynth han använder, VST-synth, någonting på C...

beatlesbasen! Jo,men visst, jag kan lägga upp den sista mixen, den blev helt ok..saknar dock ett pampigt slut, lite orkestertrummor hade inte varit fel!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha så det är dina Erik. Jag ska ladda ner dem när jag har tid, lovar! Jag diggar ju din vampyrlåt! , jag trodde det var någon länk till någon piratebayfil...

Men beatleslåten har jag nog tid att lyssna på nu på en gång! 😎

Kul å höra mannen! 🙂 nejdå, det är en rarad mapp med mina låtar bara 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag lyssnat på några av dina låtar:

fiolut car riktigt cool men den skulle må bra av lite mer variation i andra halvan, och ett ordentligt slut?

The Title var bra också. häftiga effekter i den! Jag tycker det finns en kännsla av vatten, jag tyckte att den hette the tide först.

Assassins Rush var lite jobbig. lyssnade inte klart

Flying liberal var mindre jobbig men lite repetativ den med. Jag tycker om när det händer något nytt i musiken hela tiden. Men jag gillade gitarrljudet.

Radiace var rätt cool faktiskt! Jag tycker dock slutet inte skulle komma så plötsligt. Kanske att det skulle gå långsamare innan det tar slut?

Nu orkar jag inte lyssna mer idag...

Mer komentarer kommer...

Hälsningar ossian

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...