Thornblom Postat 5 oktober 2008 Postat 5 oktober 2008 Tjena! Detta blir mitt första inlägg på forumet. 😳 Jag skulle behöva förslag på ett bra och billigt (-2000kr) ljudkort. Det kommer användas tillsammans med min Mac för inspelning av gitarr och bas i första hand. Om den funkar bra för sånginspelning är inget det minus! Använder Logic Studio för övrigt. Tack på förhand! // Tim
davve Postat 15 november 2008 Postat 15 november 2008 Kolla in det här: www.apogeedigital.com/products/duet.php Lite utanför din "prisram" dock. Men jag tror inte du kommer bli besviken. Med dom jag har hört med säger att det är det bästa dom har haft och jag har själv tänkt köpa ett.
Apep Postat 15 november 2008 Postat 15 november 2008 (redigerat) Tjena! Detta blir mitt första inlägg på forumet. 😲 Jag skulle behöva förslag på ett bra och billigt (-2000kr) ljudkort. Det kommer användas tillsammans med min Mac för inspelning av gitarr och bas i första hand. Om den funkar bra för sånginspelning är inget det minus! Använder Logic Studio för övrigt. Tack på förhand! // Tim EMU 0404 usb kanske kan vara något? eller Line6 ux2 studio? Redigerat 15 november 2008 av Apep
Apep Postat 15 november 2008 Postat 15 november 2008 (redigerat) ... Redigerat 15 november 2008 av Apep
Linus Postat 15 november 2008 Postat 15 november 2008 EMU 0404 usb kanske kan vara något?eller Line6 ux2 studio? Precis vad jag hade föreslagit också...
Utan Namn Postat 15 november 2008 Postat 15 november 2008 (redigerat) Jag har en iMac och använder Native Instrument Guitar Rig Session I/0. Funkar hur bra som helst och kostar runt 2000 kr. Får med en light version av Guitar Rig som man kan göra rätt mycket kul med. Redigerat 15 november 2008 av Utan Namn
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.