antepop Postat 5 augusti 2008 Dela Postat 5 augusti 2008 Hej på er Jag(Ante Larsson) och Fredrik Muskos skriver låtar ihop och är behov av en sångare/erska som är snabb och kan sjunga in demosång. Ska skickas till "stora" artister och vi har ett förlag i ryggen... Intresserad? Skicka ett PM så hörs vi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bee Postat 5 augusti 2008 Dela Postat 5 augusti 2008 Tjena grabbar! Mitt namn är Binar och jag håller på med musik på fritiden. Jag tycker att ert förslag låter väldigt rolig och spännande, jag är klart intrsserad. Personligen sjunger jag mest RnB, Rap och soul. Jag har ett litet hemmastudio som består av en studio mic, extern ljudkort, midiklaviatur och självklart en dator. Jag skulle gärna vilja att ni skriver ett par rader till mig, vad det är för musikstil ni sysslar med osv. Maila mig på prince_B_@hotmail.com så kan vi fortsätta därifrån 🙂 Tack på förhand och jag väntar på svar 😉 Mvh Binar "Bee" Göteborg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hedvig.s Postat 10 augusti 2008 Dela Postat 10 augusti 2008 Ja, é racersnabb, kolla eran inbox... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
antepop Postat 11 augusti 2008 Trådstartare Dela Postat 11 augusti 2008 Ja, é racersnabb, kolla eran inbox... 😛 fin fint 🙂 Höres Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.