Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Synten a1 och basen vb-1 är inga problem, men jag begriper inte varför det inte fungerar med trumprogrammet. Finns det någon vänlig själ som har en aning om vad jag gör för fel? Manualen har jag också läst men tyvärr utan att bli klokare.

Har sökt men inte hittat info...

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Är det inte så att trummorna är mappade från C-1 och uppåt. Prova att spela på C-1 eller C-2 och uppåt så skall du se att det låer från LM-7 också.

Postat
Är det inte så att trummorna är mappade från C-1 och uppåt. Prova att spela på C-1 eller C-2 och uppåt så skall du se att det låer från LM-7 också.

Det är det som jag tycker är konstigt . Jag har testat hela registret. Även när jag klickar med musen på padsen så får jag inget ljud. Det känns som att jag missar något grundläggande, kan bara inte komma på vad?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.