ninis74 Postat 29 juni 2008 Dela Postat 29 juni 2008 Kan jag få en kortfattad beskrivning på hur jag kan spela in min sång på datan. Har Cubase SX3.1 externt ljudkort sweex om jag tar arkiv nytt projekt, vad ska jag välja för inställningar efter det? Tacksam för svar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 29 juni 2008 Dela Postat 29 juni 2008 Det finns beskrivet redan i "Getting started"-manualen, om jag inte kommer ihåg fel... Har du aktiverat in- och utgångar i VST Connections? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ninis74 Postat 29 juni 2008 Trådstartare Dela Postat 29 juni 2008 Det finns beskrivet redan i "Getting started"-manualen, om jag inte kommer ihåg fel... Har du aktiverat in- och utgångar i VST Connections? vad är VST, jag kan verkligen inte detta, men försöker för fulla muggar... *grr* =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
infinitebeat Postat 29 juni 2008 Dela Postat 29 juni 2008 Lyser donglen i usb-porten rött? 😮 /Micke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaptenKresh Postat 11 juli 2008 Dela Postat 11 juli 2008 Lyser donglen i usb-porten rött? 😏 /Micke Hahaha 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaptenKresh Postat 11 juli 2008 Dela Postat 11 juli 2008 (redigerat) Kan jag få en kortfattad beskrivning på hur jag kan spela in min sång på datan.Har Cubase SX3.1 externt ljudkort sweex om jag tar arkiv nytt projekt, vad ska jag välja för inställningar efter det? Tacksam för svar! http://shop.idg.se/pdf/articleInfo.asp?mca...&item=18705 Rekommenderar den verkligen, du kommer lära dig enormt mycket. Annars kan man ju alltid söka på google 😏 Men det är inte säkert att det finns något där *IRONI* Lycka till! Kresh Redigerat 11 juli 2008 av KaptenKresh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christian (oregistrerad) Postat 25 februari 2018 Dela Postat 25 februari 2018 Hej Ninis74! Mitt namn är Christian. Bor i Fritsla sedan dryga året tillbaka. Jobbar som mastrare mixare å producent. Googla på dataskärmar men hamna här:) vill du ha råd, tips, eller studio info. Kontakta mig på Christian.bjorkman@hotmail.com ! Ha de gott! Vh Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 25 februari 2018 Dela Postat 25 februari 2018 2 timmar sedan, Gäst Christian säger: Hej Ninis74! Mitt namn är Christian. Bor i Fritsla sedan dryga året tillbaka. Jobbar som mastrare mixare å producent. Googla på dataskärmar men hamna här:) vill du ha råd, tips, eller studio info. Kontakta mig på Christian.bjorkman@hotmail.com ! Ha de gott! Vh Christian 😆😆 Du kommer hit som gäst och vill göra reklam för dig och i en tio år gammal tråd? Dagens skämt eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.