Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej jag undrar hur man kopplar rolands td-3 med sin mobil så att man kan spela upp låtar med mobilen och lyssna i hörlurana och spela med.

(Vill också veta vad kablarna hetter tack!)

Tack i förväg!

Annons
Postat

En minitele hane-hane från mobilen som kopplas in i modulen via mix in borde fungera.

Postat
En minitele hane-hane från mobilen som kopplas in i modulen via mix in borde fungera.

Jag testa det förut med en hane hane i mix in funka ej..... (btw min mobil är sony ericsson)

Postat

Jag testa det förut med en hane hane i mix in funka ej..... (btw min mobil är sony ericsson)

Det ska det göra, kanske nån inställning i modulen som var fel? Läs manualen.

Postat

Det ska det göra, kanske nån inställning i modulen som var fel? Läs manualen.

Ehm... jo jag köpte trumman i torsdags begagnat och dom hade inte manualen 😱

Så om någon vet en sida med roland td-3 manual med svensk text så gud välsigna er 😛

• 4 veckor senare...
Postat (redigerat)

http://www.roland.com/products/en/_support...00281&dsp=1

Läs sida 34

Det fungerar att göra som du föreslår, uteffekten på mobilen är antagligen väldigt låg, så du kommer att få problem med ljudnivåerna.

Koppla telefonen med hane - hane 3.5 sladden till mix in, höj på mobilen tills du hör i dina lurar. Lycka till.

EDIT! såg nu att du ville ha manualen på svenska, men du behöver bara titta på bilden, den förstår man om man bara kan svenska med 😄

Redigerat av farsan

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.