kettmpa Postat 3 mars 2008 Postat 3 mars 2008 Hej.. Tänkte fråga nån kunnig innan jag köper nåt.. surfade lite på nätet och hitta Akai MPK49 Akai MPK49 Syncar den med Fl 7.0 kollade i audio options och där finns massa controllers redan som generic controlers? kanske spelar det ingen roll? vill juh att alla saker ska funka på synten som programet klarar av... och inte bara att klavituren funkar om ni förstår vad jag menar Hoppas ni förstår vad jag e ute efter försvar... funkar Akai MKP49 med fl studio 7.0 ? tacksam för alla svar och tankar! /mvh kim
Kristofer Postat 9 mars 2008 Postat 9 mars 2008 kettmpa sa: Hej.. Tänkte fråga nån kunnig innan jag köper nåt.. surfade lite på nätet och hitta Akai MPK49 Akai MPK49 Syncar den med Fl 7.0 kollade i audio options och där finns massa controllers redan som generic controlers? kanske spelar det ingen roll? vill juh att alla saker ska funka på synten som programet klarar av... och inte bara att klavituren funkar om ni förstår vad jag menar Hoppas ni förstår vad jag e ute efter försvar... funkar Akai MKP49 med fl studio 7.0 ? tacksam för alla svar och tankar! /mvh kim hmmm tja mannen totte här ingen jävla aning om du får den o synka!!! lycka till med bettan mannen!!! hehe vi rings syns o hörs!!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.