fulis Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Har köpt ny burk och installerat allt klart. Nu ska jag flytta över min projekt som jag jobbar med. Allt funkar perfekt förutom att automatiseringen på vst syntharna inte funkar. De är markerade på read men det händer inget. Volym och panorering på mixern funkar men inte på VST´s. Någon som vet hur man åtgärdar det?
Eminos Postat 10 februari 2008 Postat 10 februari 2008 Funkar automatiserngen på nya projekt som du skapat på den nya datorn? Har du samma versioner av de pluggar som automatiseringen inte fungerar på, gamla datorn VS nya? /E
fulis Postat 10 februari 2008 Trådstartare Postat 10 februari 2008 Vet inte riktigt vad jag gjorde men nu funkar det:)
Memphis Postat 10 februari 2008 Postat 10 februari 2008 Vet inte riktigt vad jag gjorde men nu funkar det:) 😄 Grymt! 😑
fulis Postat 10 februari 2008 Trådstartare Postat 10 februari 2008 Knepigt att man ska behöva gå in o pilla. Sånt ska väl sparas tycker man 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.