Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jahaja, hittade dÄ den hÀr trÄden och misstÀnker att det Àr egentligen hÀr man borde börja. SÄ dÄ gör jag vÀl det! :-)

Jag heter dÄ Henrik Hansson, Àr snart 30... ajaj... och bor i Malmö. DÀr har jag ett vanligt 8-17-jobb men resten av tiden Àgnar jag i stort sett Ät musik. Jag Àr vÀl mest gitarrist, men har pÄ senare Är kommit att Àgna mer och mer av tiden Ät inspelning, mixning mm.

Jag har bott ett Är i Stockholm för att gÄ SAEs Audio Engineering Diploma. Vet inte om det gav mig sÄ mycket mer Àn just ett Är hemifrÄn som var vÀldigt skönt. Man blir lÀtt hemmablind, och nÀr jag kom tillbaka till Malmö kom jag att uppskatta stan Àn mer Àn jag gjort tidigare.

Jag spelar bas i ett band som heter The Love. Vi har inte hunnit med sÄ mycket Àn mer Àn nÄgra inspelade lÄtar. Vi letar för tillfÀllet livegig och har precis börjat inspelningen av tre nya lÄtar. VÄr studiodagbok kan ni följa pÄ annan plats hÀr pÄ forumet.

Jag har en egen liten studio i Malmö dĂ€r jag och mitt band spelar in vĂ„ra lĂ„tar, men jag har Ă€ven gjort inspelningar av andra demoband dĂ€r. Är ni intresserade av att göra en inspelning Ă€r ni alltid vĂ€lkomna att höra av er, sĂ„ kan jag sĂ€kert hjĂ€lpa till pĂ„ ett eller annat sĂ€tt!

LÀnkar till det mesta hittar ni hÀr nedan i min signatur...

SÄdÀr, dÄ var det avklarat... GOD JUL!

Annons
Postat
VÀlkommen och framför allt GOD JUL!

Fast nu ser jag att du inte Àr sÄ ny, medlem sen Juli!

:rolleyes:

Jo, men jag har bara smugit omkring tidigare, skrev mitt första inlĂ€gg idag... 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.