Cobber Postat 23 december 2007 Postat 23 december 2007 Jahaja, hittade dĂ„ den hĂ€r trĂ„den och misstĂ€nker att det Ă€r egentligen hĂ€r man borde börja. SĂ„ dĂ„ gör jag vĂ€l det! :-) Jag heter dĂ„ Henrik Hansson, Ă€r snart 30... ajaj... och bor i Malmö. DĂ€r har jag ett vanligt 8-17-jobb men resten av tiden Ă€gnar jag i stort sett Ă„t musik. Jag Ă€r vĂ€l mest gitarrist, men har pĂ„ senare Ă„r kommit att Ă€gna mer och mer av tiden Ă„t inspelning, mixning mm. Jag har bott ett Ă„r i Stockholm för att gĂ„ SAEs Audio Engineering Diploma. Vet inte om det gav mig sĂ„ mycket mer Ă€n just ett Ă„r hemifrĂ„n som var vĂ€ldigt skönt. Man blir lĂ€tt hemmablind, och nĂ€r jag kom tillbaka till Malmö kom jag att uppskatta stan Ă€n mer Ă€n jag gjort tidigare. Jag spelar bas i ett band som heter The Love. Vi har inte hunnit med sĂ„ mycket Ă€n mer Ă€n nĂ„gra inspelade lĂ„tar. Vi letar för tillfĂ€llet livegig och har precis börjat inspelningen av tre nya lĂ„tar. VĂ„r studiodagbok kan ni följa pĂ„ annan plats hĂ€r pĂ„ forumet. Jag har en egen liten studio i Malmö dĂ€r jag och mitt band spelar in vĂ„ra lĂ„tar, men jag har Ă€ven gjort inspelningar av andra demoband dĂ€r. Ăr ni intresserade av att göra en inspelning Ă€r ni alltid vĂ€lkomna att höra av er, sĂ„ kan jag sĂ€kert hjĂ€lpa till pĂ„ ett eller annat sĂ€tt! LĂ€nkar till det mesta hittar ni hĂ€r nedan i min signatur... SĂ„dĂ€r, dĂ„ var det avklarat... GOD JUL!
Novembernatt Postat 23 december 2007 Postat 23 december 2007 (redigerat) . Redigerat 31 augusti 2022 av Novembernatt
Cobber Postat 23 december 2007 TrĂ„dstartare Postat 23 december 2007 VĂ€lkommen och framför allt GOD JUL! Fast nu ser jag att du inte Ă€r sĂ„ ny, medlem sen Juli! Jo, men jag har bara smugit omkring tidigare, skrev mitt första inlĂ€gg idag... đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.