Jump to content
Annons

Toneport ux1 eller ux2?


Maffilito

Recommended Posts

Annons
Hej, jag ska köpa antingen toneport ux1 eller ux2 men jag fattar inte skillnaden annat än att ux2;an har dubbla ingångar. Nån som kan hjälpa en kille att förstå?

Som du säger dubbla ingångar. Fast en till sak som är viktig UX2:an har Fantommatning. Den kan alltså driva kondensatormikrofoner.

Därför säger jag.

Köp UX2:an

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, jag ska köpa antingen toneport ux1 eller ux2 men jag fattar inte skillnaden annat än att ux2;an har dubbla ingångar. Nån som kan hjälpa en kille att förstå?

Som du säger dubbla ingångar. Fast en till sak som är viktig UX2:an har Fantommatning. Den kan alltså driva kondensatormikrofoner.

Därför säger jag.

Köp UX2:an

Jag hade inte tänkt att spela in så mycket utan mest tänkte mest bara använda toneporten som en förstärkare, funkar det eller kommer ljudet för mkt efter när man spelar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, jag ska köpa antingen toneport ux1 eller ux2 men jag fattar inte skillnaden annat än att ux2;an har dubbla ingångar. Nån som kan hjälpa en kille att förstå?

Som du säger dubbla ingångar. Fast en till sak som är viktig UX2:an har Fantommatning. Den kan alltså driva kondensatormikrofoner.

Därför säger jag.

Köp UX2:an

Jag hade inte tänkt att spela in så mycket utan mest tänkte mest bara använda toneporten som en förstärkare, funkar det eller kommer ljudet för mkt efter när man spelar?

Nä det funkar bra. Men köp 1:an isåfall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...