Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej! Kommer ihåg att jag läste en tråd för lite mer än ett år sedan (har jag för mig. Kan var mer eller mindre än så), en jättetråd, som hade bilder som visade ett enormt studiobygge som såg oerhört proffsigt ut.

Jag vågar inte svära på att tråden var skriven här, det kan ha varit en länk också. Jag är dock säker på att det var här jag hittade den.

Har sökt som en galning i Studiobygge-delen, sorterat efter flest antal svar, med massvis med sökord, men kan inte hitta något. Är det någon som minns vad den hette, eller som rent av ha länken? Vore oerhört tacksam 😠

Redigerat av Dissector
Annons
Postat (redigerat)

Någon måste väl komma ihåg? Tråden var ju något alldeles otroligt.

Tror den var över 25-30 sidor lång om jag inte minns galet... Riktigt proffsbygge. Jag bara måste titta igen 🙂

Redigerat av Dissector
Postat (redigerat)

Tänker du på denna?

Länk

Tyvärr så ligger tråden inte kvar på Gearslutz.. men det är en cool studio.. www.blast-recording.com

Redigerat av osiris
Postat (redigerat)

Där var den ju 😱 Tack så hemskt mycket, båda två!

Hur som helst hade jag ju snurrat till antalet forum-sidor ganska rejält, men det var väl tråden på Gearslutz som var så lång då 🙂

Åter igen, tack ska ni ha 🙂

Redigerat av Dissector

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.