Jump to content
Annons

Kolla in mitt band på mypace här med! ^^


perez

Recommended Posts

Annons
Burnin Sven (oregistrerad)

Det låter bra men det verkar vara nåt delay på nåt sätt i början så det synkar inte riktigt med trummorna. Kan iofs. vara nåt med sitens streaming oxå. Lycka till

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Det låter bra men det verkar vara nåt delay på nåt sätt i början så det synkar inte riktigt med trummorna. Kan iofs. vara nåt med sitens streaming oxå. Lycka till

Göran

Tackar.

Jag har ingen aning om vad producenten gjorde. Det enda jag vet är att han inte hade koll ^^

Link to comment
Dela på andra sajter

Ach so.

Om ni skall ragga gig / satsa på musiken så är det av största vikt att materialet ni lägger ut är seriöst inspelat och låter bra.

Det finns alltid andra band/artister som konkurrerar med er som kommer kunna lägga upp skitsnyggt inspelade låtar och välljudande produktioner på nätet som låter bättre och i slutänden kommer få de gig ni förtjänar trots att de andras material kanske är undermåligt och inte värt ett ruttet öre.

Om ni däremot spelar för skojs skull och inte bryr er, så kör hårt och rocka vidare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man inte är nöjd med en producent så kicka honom. Simple as that. Jag tycker ert grundmaterial verkar lovande, men ljudet och produktionen är inte så jättebra direkt. Lägg gärna upp lite material här så kan säkert detta forum komma med lite tips och tricks.

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man inte är nöjd med en producent så kicka honom. Simple as that. Jag tycker ert grundmaterial verkar lovande, men ljudet och produktionen är inte så jättebra direkt. Lägg gärna upp lite material här så kan säkert detta forum komma med lite tips och tricks.

MVH

Anders

Brojd:

Gigs har vi fått ändå på lite större ställen, dock är det nog väldigt bra om man vill spela mycket på krogar osv att man har skitbra inspelningar osv.

Gizmozis:

Producenten går vi inte tillbaka till, det är en sak som är säkert iaf 😉

Vi har tänkt att göra en seriös inspelning i Mars/April nån gång. Då blir det 52 inspelningstimmar för 3 låtar. Borde blir rätt bra då.

Tack för kommentarerna 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...