makepeace Postat 31 januari 2004 Postat 31 januari 2004 Tjena alles! Ăr en hemmapulande snubbe 37 bast med tvĂ„ ungar Ă„ tre hĂ„rbollar. Har lirat i en hemske massa Ă„r dock utan att ha lagt nĂ„n energi i detta. Blev dock sjuk för nĂ„gra Ă„r sedan och fick lixom Ă€ndra inriktining pĂ„ livet. TĂ€nkte att det vore kul att pilla med detta pĂ„ heltid och gör sĂ„ nu đ Ăr text&songwriter samt har en liten hemmastudio bestĂ„ende av diverse synthar, i dagarna sprillans ny PC, samt ett EMU-Aps sedan nĂ„tt Ă„r. Ett antal gitarrer av olika sort Ă„ fabrikat. Spelar Piano och gitarr i grunden. Jobbar i Cubase VST och Wavelab. Spelar alla instrument sjĂ€lv. đ Tjaa, det var la det hele..... bor i smĂ„land men kommer frĂ„n vĂ€stkusten. Ha deÂŽ gott!
Plus o Minus Postat 31 januari 2004 Postat 31 januari 2004 det hĂ€r med musik och nya maskiner av olika slag har alldrig varit intresant för mig, ... men du kan gĂ€rna berĂ€tta mer om dina hĂ„rbollar đ
makepeace Postat 31 januari 2004 TrĂ„dstartare Postat 31 januari 2004 Rockfart sa: HiYa đ Tjohooo! Schysst pippilott đ
makepeace Postat 31 januari 2004 TrĂ„dstartare Postat 31 januari 2004 Gardebring sa: det hĂ€r med musik och nya maskiner av olika slag har alldrig varit intresant för mig, ... men du kan gĂ€rna berĂ€tta mer om dina hĂ„rbollar đ HolĂĄ! HĂ„rbollarna ja.... det Ă€r sĂ„nna som verkligen förstör för en i samhĂ€llet. Man utfodrar dom, ger dom tak över huvet, Ă„ssĂ„ har dom mage Ă„ sprida sin hudavkomma over mina pryls.. đ Ska ringa HB facket och fĂ„ dom uteslutna oooomedelbart... Ă€r ju Ă€ndĂ„ jag som betalar avgiften đ Ring any bells...? đ Haaaaaaa de gott! Surf in peace \/
Plus o Minus Postat 31 januari 2004 Postat 31 januari 2004 för ovanlighetens skull sĂ„ tĂ€nker jag gissa pĂ„ rĂ„ttor đ
makepeace Postat 31 januari 2004 TrĂ„dstartare Postat 31 januari 2004 Gardebring sa: för ovanlighetens skull sĂ„ tĂ€nker jag gissa pĂ„ rĂ„ttor đ đ Fel Ă€nde i nĂ€ringskedjan... men bra gissat đ
djonas Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 beat mastern sa: vĂ€lkommen đ ...klipp dig och skaffa ett jobb. đ„°
Thimmie Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 djonas sa: beat mastern sa: vĂ€lkommen đ ...klipp dig och skaffa ett jobb. Typ.
Danabacken Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 beat mastern sa: vĂ€lkommen đ Men lĂ€gg av đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.