Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjena alles!

Är en hemmapulande snubbe 37 bast med tvĂ„ ungar Ă„ tre hĂ„rbollar. Har lirat i en hemske massa Ă„r dock utan att ha lagt nĂ„n energi i detta. Blev dock sjuk för nĂ„gra Ă„r sedan och fick lixom Ă€ndra inriktining pĂ„ livet. TĂ€nkte att det vore kul att pilla med detta pĂ„ heltid och gör sĂ„ nu 😛

Är text&songwriter samt har en liten hemmastudio bestĂ„ende av diverse synthar, i dagarna sprillans ny PC, samt ett EMU-Aps sedan nĂ„tt Ă„r. Ett antal gitarrer av olika sort Ă„ fabrikat. Spelar Piano och gitarr i grunden. Jobbar i Cubase VST och Wavelab. Spelar alla instrument sjĂ€lv. 🙂

Tjaa, det var la det hele..... bor i smÄland men kommer frÄn vÀstkusten. :rolleyes:

Ha deÂŽ gott!

Annons
Postat
  Gardebring sa:
det hĂ€r med musik och nya maskiner av olika slag har alldrig varit intresant för mig, ... men du kan gĂ€rna berĂ€tta mer om dina hĂ„rbollar 🙂

HolĂĄ!

HĂ„rbollarna ja.... det Ă€r sĂ„nna som verkligen förstör för en i samhĂ€llet. Man utfodrar dom, ger dom tak över huvet, Ă„ssĂ„ har dom mage Ă„ sprida sin hudavkomma over mina pryls.. 😉

Ska ringa HB facket och fĂ„ dom uteslutna oooomedelbart... Ă€r ju Ă€ndĂ„ jag som betalar avgiften 😎

Ring any bells...? 😄

Haaaaaaa de gott!

Surf in peace \/

Postat
  Gardebring sa:
för ovanlighetens skull sĂ„ tĂ€nker jag gissa pĂ„ rĂ„ttor 🙂

🙂

Fel Ă€nde i nĂ€ringskedjan... men bra gissat 😄

• 1 Ă„r senare...
Postat
  djonas sa:
  beat mastern sa:
vĂ€lkommen 😄

...klipp dig och skaffa ett jobb. :rolleyes:

Typ.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.