dallen Postat 17 oktober 2007 Postat 17 oktober 2007 Hej! Skall snart köpa en Mac samt Logic Studio. Viktigt Àr för mig att konverteringen av GIGA bibliotek till EXS24 funkar klockrent. Det funkade bara sÄdÀr i den gamla PC-version 5.5. Hur funkar diskstreaming i EXS24? Lika bra som i Gigastudio? Skulle det funka att köra ca 10 audiospÄr, 5 virtuella instrument samt 5 stora (gigabyte) .EXS instrument samt nÄgra tunga pluggar med en Macbook pÄ den interna hÄrddisken? Finns det lÀngre nÄn anledning att behöva köra Gigastudio pÄ PC om man har Logic Studio pÄ Mac? /dallen
Piccazzo Postat 17 oktober 2007 Postat 17 oktober 2007 Dom fÄ giga filer jag konverterat har jag inte haft nÄgra problem med. Beror ju pÄ vilken mackbook men det ska nog inte vara nÄgra problem.
dallen Postat 24 oktober 2007 TrÄdstartare Postat 24 oktober 2007 Dom fÄ giga filer jag konverterat har jag inte haft nÄgra problem med. Beror ju pÄ vilken mackbook men det ska nog inte vara nÄgra problem. Tack för tipset. /dallen
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.