EkenMusiX Postat 29 september 2007 Postat 29 september 2007 Hej, jag hittar inte varken i manualen eller nÄgon annan stans hur man Àndrar tempo i t.ex mitten i ett projekt. Exempelvis 4 takter med 130 bpm och innan och efter dessa takter 100 bpm? Det Ànda jag hittat Àr Tempo Track, men vet inte var jag hittar editorn, bara en tempotrack knapp i transport baren.. =) tacksam för svar! //Eken
EkenMusiX Postat 29 september 2007 TrĂ„dstartare Postat 29 september 2007 Det finns under menyn "Project". tack, ska titta direkt! đ
thrinithan (oregistrerad) Postat 29 september 2007 Postat 29 september 2007 Det finns under menyn "Project". tack, ska titta direkt! đ Ctrl+T öppnar Tempo Track om jag inte minns helt fel.
EkenMusiX Postat 29 september 2007 TrĂ„dstartare Postat 29 september 2007 Det finns under menyn "Project". tack, ska titta direkt! đ jĂ€klar vad bra! đ det funkar, det sista jag skulle vilja göra Ă€r att inom typ 4 takter, kunna Ă€ndra frĂ„n 4/4 till 11/8 t.ex? đ och sedan tillbaks igen đ
thrinithan (oregistrerad) Postat 29 september 2007 Postat 29 september 2007 Det finns under menyn "Project". tack, ska titta direkt! đ jĂ€klar vad bra! đ det funkar, det sista jag skulle vilja göra Ă€r att inom typ 4 takter, kunna Ă€ndra frĂ„n 4/4 till 11/8 t.ex? đ och sedan tillbaks igen đ Ja men det Ă€r inga problem... du ritar bara dit en liten röd dutt vart du vill ha Ă€ndringen och sen har du funktionen Ă€ndra taktart högst upp i sjĂ€lva tempotrack fönstret. Se bara till att ha den röda dutten markerad sĂ„ du inte Ă€ndrar taktart pĂ„ hela lĂ„ten generellt.
EkenMusiX Postat 29 september 2007 TrĂ„dstartare Postat 29 september 2007 Det finns under menyn "Project". tack, ska titta direkt! đ jĂ€klar vad bra! đ det funkar, det sista jag skulle vilja göra Ă€r att inom typ 4 takter, kunna Ă€ndra frĂ„n 4/4 till 11/8 t.ex? đ och sedan tillbaks igen đ Ja men det Ă€r inga problem... du ritar bara dit en liten röd dutt vart du vill ha Ă€ndringen och sen har du funktionen Ă€ndra taktart högst upp i sjĂ€lva tempotrack fönstret. Se bara till att ha den röda dutten markerad sĂ„ du inte Ă€ndrar taktart pĂ„ hela lĂ„ten generellt. förstĂ„r nu, det funkar gr8 đ haha, gjorde det dĂ€r problemet, över HELA lĂ„ten, shit vad chaos det blev đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.