Anarchos Postat 15 september 2007 Postat 15 september 2007 (redigerat) Tja! Jag behöver ett par synthljud som jag sedan kan sampla till kommande projekt. Det Ă€r bara EN ton jag behöver, bara sĂ„ ni vet. đ Det hĂ€r Ă€r de ljud jag letar efter: Black metal-synth (En sĂ„n som anvĂ€nds i Burzums Dunkelheit ) 80-tals dance-synth (En sĂ„n som i Men without hats' Safety dance http://youtube.com/watch?v=HcOZ6xFxJqg ) Tysk kvinnlig operakör (Hoppas ni vet vad jag menar đ ) Finsk dansbands-synth (Inte nödvĂ€ndigtvis finsk men liknande iaf) Disneys klassiska ljud ( http://youtube.com/watch?v=W8BYaTIWX1U&...ted&search= ) Rammstein-liknande-synth (En sĂ„n dĂ€r hĂ€ftig technosynth typ som bara skriker ut att den Ă€r tysk đ ) & sĂ„ de hĂ€r: http://media.putfile.com/Synthischz Jag vore otroligt tacksam om nĂ„n kunde fixa nĂ„gra av de hĂ€r ljuden. & det Ă€r ju bra en ton jag begĂ€r đ /Anarchos Redigerat 15 september 2007 av Anarchos
Anarchos Postat 15 september 2007 TrĂ„dstartare Postat 15 september 2007 Ska jag skriva lĂ„ten Ă„t dig ocksĂ„? Ăh njĂ€ det hade jag ju inte tĂ€nkt men det fĂ„r du vĂ€l om du vill. đ :)
Twilight_Zound Postat 15 september 2007 Postat 15 september 2007 Ska jag skriva lÄten Ät dig ocksÄ? Hahaha
Anarchos Postat 15 september 2007 TrĂ„dstartare Postat 15 september 2007 Vad seriösa alla har blivit hĂ€r. Höhö... đ
sander1se Postat 15 september 2007 Postat 15 september 2007 Vad seriösa alla har blivit hĂ€r. Höhö... đ HĂ„ller faktiskt med dig Anarchos Du ber om nĂ„t snĂ€llt och det var kul att lĂ€sa dina beskrivningar - Ă„ sĂ„ fĂ„r du nĂ„gra svar som kanske istĂ€llet menar att du kan inte var seriös. Förmodligen tycker de andra att du begĂ€r nĂ„got som tar tid - alla letar efter sound och idĂ©er. Mycket av dagens ihopslĂ€ngda melodier bestĂ„r av ett letande som aldrig tar slut - vi har för mĂ„nga val. Att vi sedan skall hjĂ€lpa nĂ„gon annan med sina coola idĂ©er - det Ă€r nog dĂ€r som de flesta av oss inte orkar. (tĂ€nk om DU fĂ„r en hit?) Sander đČ www.sanderochgander.se
Anarchos Postat 15 september 2007 TrĂ„dstartare Postat 15 september 2007 (redigerat) Kul att det finns lite hyggligt folk hĂ€r iaf... đ Men jag förtstĂ„r om mĂ„nga hĂ€r inte har lust & ork men det vore hyggligt om nĂ„n kunde bidra med ett ljud Ă„tminstone? De behöver ju inte vara identiska med exemplen jag tog fram, bara att det Ă€r liknande. Jag tvingar ingen, men sjĂ€lv jag tycker att samarbeten bara Ă€r kul đ Redigerat 15 september 2007 av Anarchos
Nexustwins Postat 20 september 2007 Postat 20 september 2007 En access virus A, samplad klipp upp i bitar som du sjÀlv vill ha det! Vassego! Your browser does not support the HTML5 audio tag //nexustwins - mgm
Anarchos Postat 23 september 2007 TrÄdstartare Postat 23 september 2007 En access virus A, samplad klipp upp i bitar som du sjÀlv vill ha det! Vassego! Your browser does not support the HTML5 audio tag //nexustwins - mgm Tack som fan! Kommer absolut att anvÀndas!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.