Jump to content
Annons

Registration Tool


octavarium72

Recommended Posts

Jag köpte Garritan Personal Orchestra för ett bra tag sen och jag hade stora problem med registreringen så jag tröttnade och gav upp. Försökte igen, installationen gick bra men när jag skule klicka på Registration Tool så var det samma sak igen, det händer absolut ingenting. GPO använder sig av Native Instruments Kontakt Player och det är väl många här som har NI-pluggar där man använder samma Registration Tool (ser ut som en nyckel). Är det någon som har haft samma problem? Hur löser jag detta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag hade problem att installera Kontakt 2 när jag bytte dator. Första hände ingenting och sen var jag plötsligt inte behörig längre.

Jag kontaktade deras support per mail och fick hjälp dagen efter. De rensade i databasen och sen var det grönt ljus.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade problem att installera Kontakt 2 när jag bytte dator. Första hände ingenting och sen var jag plötsligt inte behörig längre.

Jag kontaktade deras support per mail och fick hjälp dagen efter. De rensade i databasen och sen var det grönt ljus.

Hade du problem med Registration Tool?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...