Stonze (oregistrerad) Postat 22 april 2007 Postat 22 april 2007 Kan verkligen ZERO om FL studios. testade lite idag å ja vet ju knappast hur man gör musik. lolz. 🥰 någon som orkar hjälpa största n00ben inom musik producering att förklara lite enkla saker?? 😕 hooka upp min msn plz lol. " Tja_chrill@hotmail.com "
Kenta K Postat 22 april 2007 Postat 22 april 2007 (redigerat) Det finns massa tutorials du kan titta på när du köpte programmet. Annars kan du ju läsa instr.boken som följde med. http://www.flstudio.com/tutorials/ Redigerat 22 april 2007 av Kenta K
Linus Postat 22 april 2007 Postat 22 april 2007 hooka upp min msn plz lol Själva poängen med forumet är att användare kan diskutera här så att många kan läsa, fråga och svara varandra. 😕 imho rtfm ftw l8r lol
Kenta K Postat 22 april 2007 Postat 22 april 2007 Japp! så fråga du vad du undrar. Altså det du inte förstår i tutorials och det du läst dig till i instr boken. 😕
Nexustwins Postat 23 april 2007 Postat 23 april 2007 Ja, kära instruktions bok. Synd att alla inte har den ^^... 😳
Nexustwins Postat 24 april 2007 Postat 24 april 2007 När jag hadde skrevit en ganska bra bit på den så chashade tyvärr min dator. Så jag vet inte kankse orkar göra om det igen men bara kanske!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.