Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat
Någon som har lånat sitt öra åt Prodipe monitorer hos MB?

I vart fall verkar prislappen tilltalande.

Jag lyssnade snabbt på dessa.

Ett bra alternativ enligt min mening. Men ta mig inte för seriöst för det var verkligen ingen intensiv lyssning.

Postat

Tack för svar drloop 😱

Jag har också lyssnat och tyckte att de lät bra. Mina öron är dock inte "pro" och jag saknar referensramar så Era synpunkter är av största intresse.

För övrigt verkar prodipes monitorer vara en aning hemliga. Jag har inte lyckats hitta någon tillverkarsajt eller ytterligare info på nätet. Dessutom borde det väl vara så att andra än MB saluför dem?

Intresserad men skeptisk...

K

• 8 månader senare...
Timnoone (oregistrerad)
Postat

Har precis köpt ett par Prodipe Pro 5 monitorer till ett bra pris...

Det är min första monitorer så jag har inget att jämföra med men dom kommer nog räcka för en amatör som mej...

Postat
Har precis köpt ett par Prodipe Pro 5 monitorer till ett bra pris...

Det är min första monitorer så jag har inget att jämföra med men dom kommer nog räcka för en amatör som mej...

Lite av ett dilemma detta med inköp av prylar..

När man läser era frågor om inköp av monitorer så verkar det som ni satsar era pengar på fel saker,

tex så läggs det gärna mycket pengar på en dator och omvänt på högtalrna..

Ingenting e viktigare än det man hör när man jobbar med musik, ändå köper folk billiga högtalare..

Hoppas ni hänger med på mitt resonemang att, satsa regält på lyssningen - det har ni glädje av i längden 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.