Jump to content
Annons

Söker forum för kriminellt utsatta att diskutera.


Recommended Posts

Hej!

Jag har sökt massor, men utan resultat. Tänkte nu ta lite hjälp av er ifall någon kan hjälpa mig. Jag söker ett forum där kriminellt utsatta människor kan diskutera deras situationer. Har hamnat i en invecklad situation, och behöver en del rådgivning. Är det någon av er som känner till ifall det finns ett sådant forum tillgängligt?

Mvh Ken

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Skulle tippa att flashbacks forum är en bra start, där kan man hitta en hel del mer eller mindre tabubelagda ämnen.

De har tex ett ämne under "samhälle" som heter:

"Kriminella nätverk och brottslighet"

Diskussioner om brott och kriminalitet.

www.flashback.info

Link to comment
Dela på andra sajter

Mm, testa Flashback, det är ett väldigt stort forum som dessutom inte är censurerat dock vet jag inte hur sympatiska och seriösa folk är där och om de kan hjälpa dig med dina problem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad innebär "kriminellt utsatta människor"?? Att man rör sig i kriminella kretsar? Eller att man är extremt utsatt? ("kriminellt" utsatt)

Jag skulle utan förbehåll rekommendera dig ett snack med polisen! (seriöst!)

/en som inte vet

Jag har omotiverat hamnat under hot, och polisen är inte att rekommendera för min del då jag känner att det kan medföra en viss fara. Är nämligen väldigt rädd i nuläget, så därför skulle jag behöva diskutera det med andra människor som befinner eller har vart i liknande situationer. Sorgligt!

Tack så mycket! Ken.

Link to comment
Dela på andra sajter

RING POLISEN!

Det har varit ett par trådar här i forumet, där åsikterna gått isär något. Vissa tycker att man själv skall hantera detta, andra (så som jag själv) tror på polisen.

För mig så finns inget annat än att överlåta saken till den i vårt land enda godkända organisation som får hantera brott och krimalitet. (oki lite kasst formulerat men ni hajjar?!) Ja just det -> Polisen! Ring112 om det är akut eller bara till polisen i Sthlm 08-401 00 00, eller 114 14

Vad är det som hänt/håller på att hända dig?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 2 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...