Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Har precis kopt en Virus TI Polar, oj vilken nice maskin asså, har bara testat den 2 timmar sen var jag tvungen att flytta till Danmark och jobba ett tag, darfor kan jag inte skriva alla svenska tecken 😄

Jo jag har en liten fråga, Vet någon om jag kan kora Mjukvarukontrollern till Virus TI Polar med min PC som kor Logic 5.5.0 ???

Vore mycket tacksam for svar....

Nej nu måste jag dra o jobba igen, langtar hem till min Virus TI, och min tjej forstås......

Dancelot

Annons
Postat

Enligt killarna på "The unofficial virus forum" så ska det gå att köra Virus TI på Logic 5.0 till PC.

Men skicka ett mail till access och fråga dom 😕

Postat

Skickade dom en fråga om detta och dom svarade att det går, men jag får bara upp Virusen som en VST synth dær, inte som styrande av synthen, eller så ær det just VSTn som styr Hårdvaran, får kika upp det lite mer nær jag kommer hem till Sverige igen..

Eller ær det någon som vet om det finns någon knapp i Logic 5.5.0 som det gør i 7.2 så Logic kænner av om man har någon Hårdvarumaskin inkopplad?

Dancelot

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.