Ultravåld Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Jag undrar om det finns någon extern kontrollenhet som stöds av FL som man kan assigna till att styra reglar och rattar i realtid? Vad jag försöker säga är att jag vill i en livesituation kunna vrida på riktiga rattar istället för att sitta och dra i dom med musen, det både känns och ser löjligt ut. Är det någon som har testat eller hört talas om något liknande? Eller kör FL live och har andra lösningar? Berätta gärna.
Nexustwins Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Själv har jag endast en midi klaviatur, finns nedast pitch och modulation på den. Båda rattarna fungerar, men jag har faktiskt ingen aning om hur Fl-7/6 ¨fungerar med en mer avancerad kontrollenhet. Grejjorna finns, men jag kan inge ge några rekommendationer eftersom jag inte ahr testat några. //Nexustwins
Claes Holmerup Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Behringers billiga kontrollenheter är helt ok för pengarna, om jag har förstått det rätt - men om de fungerar med FL, vet jag inte...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.