djubbe Postat 8 februari 2007 Postat 8 februari 2007 (redigerat) Hej hur kan jag Ă€ndra en spak eller ratt i andra pluggar Ă€n vad som finns orginal i fl? exempel: jag har lagt in en z3ta+ i en lĂ„t och vill att en spak ska sjunka pĂ„ ett visst stĂ€lle i lĂ„ten, hur gör jag dĂ„? Hoppas pĂ„ svar. Ha det bra//Simon đ jag vet ju hur man avĂ€nder automation clip men fĂ„r det inte att funka med vstpluggar. Redigerat 8 februari 2007 av djubbe
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 8 februari 2007 Postat 8 februari 2007 Dubbelpost. Arf. https://www.studio.se/index.php?showtopic=37199&hl=
djubbe Postat 8 februari 2007 TrĂ„dstartare Postat 8 februari 2007 đ han bad mej stĂ€lla frĂ„gan i fl forumet :s
Majken Postat 8 februari 2007 Postat 8 februari 2007 Plockade bort den andra trĂ„den, tuta och kör đ
djubbe Postat 8 februari 2007 TrĂ„dstartare Postat 8 februari 2007 kan man inte fĂ„ hjĂ€lp istĂ€llet för att folk ska klaga? đ
Nexustwins Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Okey, kÀnns som jag har förklarat detta miljoner gÄnger, sök nÀsta gÄng! Gör följande: Snurra pÄ ratten som du vill ha clippet pÄ, klicka pÄ den lilla "stick kontakten som" sitter högst upp till vÀnster i fruity wrapper. VÀlj "last tweaked parameter" och vÀlj "Create automation clip", nu klickar du i nedre delen av playlisten precis som med ett vanligt clip. Snabbt förklarat: Surra >> Stick kontakt >> Lats tweaked paramenter >> Create automation clip >> FÀrdigt! Har inte Fl-framför mig men jag Àr 90% sÀker pÄ att det Àr rÀtt =). (Fl-studio 6) //Nexustwins
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.