Chriskooh Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 (redigerat) NĂ€r jag tittar pĂ„ ett proffs (köpt) spĂ„r i min Pazanalyser sĂ„ har den en vĂ€ldigt jĂ€mn kurva efter kick (vi pratar elektronisk musik) NĂ€r jag tittar pĂ„ mitt eget spĂ„r sĂ„ Ă€r det vĂ€ldig mycket mer liv och rörelse pĂ„ den kurvan đ Varför blir det sĂ„? Vad missar jag đ Redigerat 4 februari 2007 av Chriskooh
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Varför blir det sÄ? Vad missar jag Jag gissar att dom pressat ihop skiten med en multibandskompressor och garnerat med en limiter.
Chriskooh Postat 4 februari 2007 TrĂ„dstartare Postat 4 februari 2007 Ok tack för tipset fĂ„r pressa pĂ„ ordentligt dĂ„ đ
IDF Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Ok tack för tipset fĂ„r pressa pĂ„ ordentligt dĂ„ đ för att fĂ„ lite mer liv i musiken, och inte ha tegelstens tjocklek pĂ„ ditt masteraudiospĂ„r, kan du mastra försiktigt istĂ€llet.. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.