Jump to content
Annons

Pod XT Ljudtest

Hellpig

Recommended Posts

Det är som sagt inte min inspelning, men jag vill minnas att det va 2 spår Diamondplate och 2 spår Big Bottom, och threadplate som cab. Det är som sagt från påbyggnadspaketet Metalpack.

Ärligt talat, jag skulle inte skämmas för det där soundet på min platta.

För den musikstilen låter det helt rätt i mina öron i alla fall (lyssnar inte riktigt på sånt men men...).

Dela på andra sajter

Annons
Bra initiativ. Jag tänker fylla på med ett lånat exempel (Vi som hänger borta hos Andy har säkert hört det)...

http://www.kryptillusion.com/ Klicka i mitten av hjulet...

Gurorna är bara lajnad med metalpackad Pod XT, och kom för fan inte o säg att det hörs lång väg.

(hänger du på forumet Fredrik?)

Har hört den där förut, det låter riktigt bra om den.

Dela på andra sajter

Bra initiativ. Jag tänker fylla på med ett lånat exempel (Vi som hänger borta hos Andy har säkert hört det)...

http://www.kryptillusion.com/ Klicka i mitten av hjulet...

Gurorna är bara lajnad med metalpackad Pod XT, och kom för fan inte o säg att det hörs lång väg.

(hänger du på forumet Fredrik?)

Egentligen inte, men nu hamnade jag här av den anledningen att jag googlade på namnet Kryptillusion för att kolla läget. Jag var väl en stammis här fram till hösten eller vintern 2005, då jag lämnade forumet i ren protest eftersom jag upplevde att en del folk betedde sig som riktiga idioter. Typiska "know it all"-människor som i själva verket inte hade nån koll utan bara pratade skit, dessutom högljutt och i mycket arrogant och nedlåtande ton. 😳 Det tog inte direkt fram min bästa sida om man säger så. Jag tog det faktiskt så pass personligt att jag spenderade en och annan sömnlös natt med att förbanna hela männskosläktets neandertalarintelligens, och som sammanfattning så bidrog de samlade erferanheterna av detta forum till att göra mig till en mycket mer cynisk och distansierad människa. 😄

Hur som helst, kul att ni gillar't. Jag jobbar för fullt med Krypt-demos nu, och det kommer att bli en platta av det hela. Ganska snart också. Jag kommer att köra PODxt och EZDrummer genom hela förproduktionen, men sen blir det 5150 och riktiga trummor, när allt ska läggas om i riktig studio.

Bandets sättning ser idag ut enligt följande:

Fredrik Groth (The Storyteller) - diktatorisk bandledare, låtskrivare, gitarrist

Kristofer Nilsson (Undivine) - skrikare

Mike Wead (King Diamond, Merciful Fate m.fl) - gitarrist

Stefan Westerberg (Carnal Forge, Asperity m.fl) - trumslagare

Det kommer förresten upp en riktig hemsida inom kort, den är under arbete men jag har tyvärr ingen kontroll över hur lång tid det tar. Jag slutade bygga hemsidor på den tiden man kodade HTML direkt i Notepad.

Tack å hej för mig. Men jag kommer åtminstone att hålla koll på den här tråden nu. 😕

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.