kalaslemuren Postat 7 december 2006 Postat 7 december 2006 (redigerat) Hej! Jag får inte upp Korgs Legacy cell bland plug-ins i Live. AU-filerna, *.component, ligger i components-mappen och vst-filerna ligger i vst-mappen (båda mapparna ligger under ~/library/audio/plug-ins) I vst-mappen ligger dock alla Korg-filerna i en egen undermapp, med namnet KORG. Detta borde väl inte vara något problem? AU-enheterna borde komma upp i alla fall! Något jag lagt märke till är att dessa .component-filer har egna ikoner, medan de som fungerar har ikoner som ser ut som en lego-bit med ms word-loggan på, vad word-loggan gör där vet jag inte. Alla andra AU-enheter fungerar som de ska! Jag råkade ta upp detta i en annan tråd, det var nog dumt, därför skapar jag en ny! Tacksam för alla svar! Anton EDIT: Kan tillägga att Legacy cell fungerar som stand-alone! Redigerat 7 december 2006 av kalaslemuren
Kill All Autotuner Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 pröva att dra ut varje DLL fil ur undermappen "Korg" och lägg upp dem i vst mappen istället.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.