Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

...Ă€r det i den?

jag ska köpa mig en macbook pro och stÄr i valet och kvalet om jag ska satsa pÄ ett externt ljudkort + m-audio Axiom eller om jag ska satsa pÄ m-audio Ozonic som har inbyggt ljudkort.

http://www.m-audio.com/products/en_us/Ozonic-focus.html

jag ska ha en mobil studio och sÄ lite prylar som möjligt dÄ jag Àr ute och reser.

hur vÀl stÄr sig ljudkortet i Ozonic mot ett externt usb/firewire?

mÄste jag fortfarande ha en m-patch att koppla monitorer till eller kan man koppla in dom i Ozonicen? Jag har inte fÄtt nÄgon klarhet i detta.

Mvh!

edit: hittade den hĂ€r 😳http://www.m-audio.com/images/en/connectivity/big/ozonic.gif

sÄ nu vet jag att det gÄr att koppla monitorer...

Redigerat av coxen
Annons
Postat (redigerat)

Ozonic har man dreglat lite över ja... men för egen del har valet varit enkelt: Externt ljudkort. Fler möjlighter. Men samtidigt vill du vara mobil nÀr du reser.. Fundera pÄ saken, dina behov osv.. Hur pass det inbyggda kortet i Ozonic stÄr sig med externa törs jag inte svara pÄ.

För övrigt sÄ vÀntar jag pÄ min Axiom 49. Den lÀr komma inom en vecka, sÄ om det Àr nÄgot du undrar sÄ passa pÄ att frÄga sÄ kanske jag kan svara.

Redigerat av ChromaWoods
Postat

ozonicen Àr ju ett externt firewireljudkort med ett pÄbyggt keyboard...-du kopplar in monitorerna direkt frÄn utÄngarna pÄ ozonicen. -trevlig mackapÀr!

Tjohopp!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.