anders_a (oregistrerad) Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 Hallå, Jag vill köra Cubase (Nuendo) med mitt mbox-ljudkort och det borde ju fungera med ASIO-drivarna tycker jag. Får dock inte upp kortet i ASIO-setup-fönstret. Vad gör jag fel? Någon som kan veta? Tacksam för svar! MVH /Anders
bergis Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 Har du installerat asio-drivrutinerna till att börja med? finns på PT skivan. Du kanske avmarkerade den när du installerade mboxen..
Linus Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 Eller ladda hem de senaste drivrutinerna från digidesign.com
anders_a (oregistrerad) Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 Jajjamän, jag har dragit ned de senaste drivarna men jag får inte upp något MBOX alternativ i ASIO Multimedia Setup (eller ASIO Full Duplex Setup). Bara det integrerade ljudkortet. Jag fattar inte vad jag ska göra! Tack igen för svaren!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.