1up Postat 23 november 2006 Postat 23 november 2006 (redigerat) Hej alla glada och alla övriga för den delen ocksĂ„ đ Det var sĂ„ att förra sommaren 2005 spelade jag in ett munspelsinstrument till Kontakt 2. Det Ă€r ju wav-filer i grunden sĂ„ det kan ju göras sĂ„ det passar Reason och soundfontspelare ocksĂ„ osv förstĂ„s. Jag har inte haft energi att slĂ€ppa det Ă€n. Hade först tĂ€nkt slĂ€ppa det i tidningen Studio om de vill ha med de. AlltsĂ„ som ett gratis munspelsbibliotek. Nu undrar jag om nĂ„gon kan vara intresserad av det jag kĂ€mpade med att spela in. Det Ă€r 3 oktaver munspel. 3 olika velocitynivĂ„er och lite "expressive extras" dĂ€rutöver. Spelade in i dĂ€mpad rum med fina AKG mikrofoner och ORTF Setup 24 Bit & 44.1 khz. Just nu Ă€r jag arbetslös sĂ„ vore toppen om nĂ„gon tyckte det var bra nog att bjuda en slant för ocksĂ„. Ă terkommer gĂ€rna med ljudprov och sĂ„ vid intresse. /Daniel Redigerat 23 november 2006 av 1up
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.