Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej alla glada och alla övriga för den delen ocksĂ„ 😉

Det var sÄ att förra sommaren 2005 spelade jag in ett munspelsinstrument till Kontakt 2. Det Àr ju wav-filer i grunden sÄ det kan ju göras sÄ det passar Reason och soundfontspelare ocksÄ osv förstÄs.

Aurell

Jag har inte haft energi att slÀppa det Àn. Hade först tÀnkt slÀppa det i tidningen Studio om de vill ha med de. AlltsÄ som ett gratis munspelsbibliotek.

Nu undrar jag om nÄgon kan vara intresserad av det jag kÀmpade med att spela in. Det Àr 3 oktaver munspel. 3 olika velocitynivÄer och lite "expressive extras" dÀrutöver. Spelade in i dÀmpad rum med fina AKG mikrofoner och ORTF Setup 24 Bit & 44.1 khz.

Just nu Àr jag arbetslös sÄ vore toppen om nÄgon tyckte det var bra nog att bjuda en slant för ocksÄ.

Återkommer gĂ€rna med ljudprov och sĂ„ vid intresse.

/Daniel

Redigerat av 1up
Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.